OM 3390 w NIELSEN

“Indywidualnie, jesteśmy jedną kroplą.
Razem jesteśmy oceanem”.

Ryunosuke Satoro

Organizacja w Nielsen powstała w czerwcu 2016 i aktualnie obecnej zrzesza 50 osób. Nie jesteśmy typową organizacją – istniejemy w międzynarodowej korporacji o branży badawczej, marketingowej, gdzie większość pracowników to ludzie młodzi tzw. „milenialsi”, którzy w większości są zadowoleni z warunków swojej pracy i dla których stabilność zatrudnienia jest tematem drugorzędnym, bo potrafią zmieniać pracę z częstotliwością zmiany ubrań na modniejsze :). Po co w takim razie związki zawodowe w takiej korporacji ? Nic nie jest na tyle dobre, by nie mogło być lepsze i zawsze warto dążyć do zmian, nawet jeśli byłyby to zmiany z lepszego na najlepsze. Ponadto, w każdej nawet dobrze prosperującej korporacji musi być głos pracowników – niezależna instytucja, która wysłucha, doradzi, będzie stać na straży prawa pracy i zawsze po stronie pracowników, będzie reprezentantem załogi w kontaktach z pracodawcą. Mamy wiele wyzwań. W lutym rozpoczynamy serie spotkań informacyjnych dotyczący Pracownicze Programy Kapitałowe, dodatkowo w końcu po ponad dwóch latach działalności udało nam się przekonać pracodawcę do stworzenia lokalnej polityki antymobbingowej. Również bierzemy aktywny udział w zarządzaniu funduszem socjalnym – rozszerzyliśmy ofertę inicjatyw sportowo-kulturalnych współfinansowanych przez fundusz tj. wspólne wyjścia do teatru, spływy kajakowe czy udział w biegu Color Run. Jednak najważniejsze dla nas, to szerzyć ideę związków zawodowych, w którą bardzo wierzymy i chcemy nią zarażać innych pracowników. Ufamy, że naszą związkową pasją
i zaangażowaniem możemy wpływać na udoskonalenie naszej korporacyjnej codzienności. Dużą wagę przykładamy do rozmów z naszymi członkami. Raz w miesiącu organizujemy inspirujące spotkania przy kawie i ciastkach, rozmawiamy o tym, co byśmy chcieli zrobić/zmienić w naszej firmie. We wrześniu udało nam się zorganizować warsztaty wyjazdowe, gdzie oprócz tego, że się zintegrowaliśmy, to intensywnie pracowaliśmy nad założeniami na 2019 rok.

Nielsen jest globalną spółką działającą w ponad 100 krajach i zajmującą analizą danych. Od ponad 90 lat firma dostarcza informacji i analiz opartych na naukowych dyscyplinach i innowacjach, nieustannie opracowując nowe sposoby odpowiedzi na najważniejsze pytania, z którymi mierzą się media, reklama, handel detaliczny i szybko rozwijające się sektory dóbr konsumpcyjnych.

Nasza ekipa


Monika Sobiech, przewodnicząca


Karolina Bielecka, zastępca przewodniczącej


Joanna Ściborowska, skarbnik


Małgorzata Gittler, sekretarz

Media społecznościowe: